Загальні поради: як упоратися з екзаменаційним стресом
Повірте в себе. Ви не змогли б навчатися, якби були на це не здатні. А це значить, що якщо ви виділите достатньо часу і підготуєтеся до іспиту належним чином, то обов'язково його складете, без зайвого хвилювання.
Не намагайтеся завжди зробити все. Завжди бути успішним і тягтися до зірок — це прекрасно. Але при цьому необхідно дотримуватися балансу. Думаючи, що оцінка нижча за "відмінно" означає провал, ви зводите для себе гори марного стресу. Необхідно завжди намагатися робити все добре, але не забувати, що ніхто не може постійно залишатися ідеалом.
Плануйте й уживайте послідовних заходів для подолання проблем. Якщо чогось не розумієте в матеріалі курсу, то розладом і стресом ви не позбудетеся проблем. Необхідно вирішувати їх спочатку, дотримуючись порад вчителя або шукати допомоги в товаришів.
Не тримайте все в собі. Шукаючи підтримки у друзів і ділячись із ними проблемами, ви значно знижуєте свою тривогу перед майбутнім іспитом.
Дивіться на все у перспективі. Іспити можуть здаватися вам найзначнішою подією зараз, але в контексті всього вашого далекого життя це лише невелика її частина.
Як здолати хвилювання перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією?
Перед початком уроку:
• Готуйтеся!
• Ретельно вивчайте матеріал.
• Не бійтеся наближення тестування, контрольної роботи, підсумкової атестації.
• Сприймайте це як можливість показати рівень своїх знань і отримати винагороду за виконану вами роботу.
• Потрібно добре виспатися в ніч перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією, зовнішнім незалежним оцінюванням.
• Відведіть собі час із запасом, особливо для справ, які треба виконати перед тестуванням, контрольною роботою, підсумковою атестацією і приходьте на урок незадовго до початку.
• Розслабтеся перед тестом, контрольною роботою, підсумковою атестацією.
• Не прагніть повторити весь матеріал в останню хвилину.
• Не приходьте на урок з порожнім шлунком.
• Візьміть цукерку або що-небудь інше, щоб не думати про тест, контрольну роботу, підсумкову атестацію, заспокойтеся.
Під час уроку:
• Уважно прочитайте завдання.
• Розподіліть час на виконання завдання.
• Сядьте зручно.
• Якщо ви не знаєте відповіді, пропустіть це питання і приступайте до наступного.
• Не панікуйте, коли всі починають здавати свої роботи. Ті, хто першим виконав завдання, не отримають за це додаткових балів.
Поради учням щодо самостійної психологічної підготовки до іспитів
1. Залежно від психологічного типу учня «жайворонок», «сова», максимально використовуйте вранішній або вечірній час.
2. Обов’язково налаштовуйтесь на позитивний результат.
3. Частіше посміхайтесь.
4. Опануйте способи розслаблення м’язів для створення оптимальних умов під час відношення біологічного потенціалу організму.
5. Використовуйте вправи релаксації для зняття тривоги, та стресу.
6. Частіше створюйте уявну модель свого вдалого складання іспиту.
7. Будьте впевнені у своїх силах. Підвищуйте свою самооцінку.
8. Скажіть собі: «Я це зроблю!» Установка на успіх притягує до себе увагу.
Зразки завдань ДПА з української мови
1. Спиши текст, вставляючи
пропущені букви і розкриваючи дужки.
За с..лом ро(з, с)кинулося дивне
поле. На н..ому росте багато в..ликих яскравих голівок. То соняшники. Особливо
гарні вони на світанку. У цей час на їхніх пелюстках з..являють(с, ц)я чисті,
прозорі краплинки роси. Прихил(е, и)ш до
себе один соняшник, і він умиє тебе прохолодними краплями. А зна(ї, є)ш, що
соняшники завжди повертають голівки до сонця? Дивлять(ц, с)я, тягнуть(ц, с)я до
н..ого. Ніби усміхають(с, ц)я сонячн(е, о)ю усмішкою.
2. Визнач тип списаного тексту.
А розповідь
Б опис
В міркування
Б опис
В міркування
3. Вибери синонім до слова
соняшник.
А
сонце
Б сонячний
В сонях
Б сонячний
В сонях
4. Вибери рядок, у якому
найточніше визначено тему списаного тексту.
А
У тексті розповідається про дивне поле за селом.
Б У тексті розповідається про соняшники.
В У тексті розповідається проте, які гарні соняшники на світанку.
Б У тексті розповідається про соняшники.
В У тексті розповідається проте, які гарні соняшники на світанку.
5. Підкресли головні члени
речення.
За селом розкинулося дивне поле.
За селом розкинулося дивне поле.
6. Добери й запиши прислівники, якими можна замінити подані вирази.
Як кіт наплакав –
___________________________________________
На весь голос –
_____________________________________________
7. Напиши, про що ти дізнався
(дізналася) зі списаного тексту (5-7 речень).
Математика
1.
Знайди значення виразу. Обчислення запиши окремими діями.
149 + (13 028 – 26 265 : 85)
2.
Порівняй
1
мільйон 24 тисячі
405 …. число,
яке складається зі 107
одиниць другого класу і 5 одиниць
першого класу
726 см 8 мм …..
72 дм 68 мм
3.
Перетвори величини
540 с = ….хв
3 ц 10 кг = … кг
4.
Знайди частину від
числа
Запиши число, яке дорівнює 3/4 від
800
5.
Розв'яжи задачу
Накресли прямокутник,
площа якого 18 см2, а довжина – 6 см.
6.
Розв'яжи задачу
Ширина саду 30 м, а довжина у 3 рази більша. площі саду
займають фруктові дерева, а решту — ягідні кущі. Яку площу займають ягідні
кущі?
Немає коментарів:
Дописати коментар